Co znajdę w internetowym Outlecie Bozza?

W naszym Outlecie znajdziesz zarówno pełnowartościowe produkty, które są końcówkami kolekcji oraz produkty zakwalifikowane przez producenta jako gatunek drugi. Może się także zdarzyć, że do Outletu trafią produkty, które były wcześniej eksponowane w naszych salonach (przez ten czas nie uległy zniszczeniu, a ich obniżona cena wynika jedynie z faktu, iż nie są już zapakowane fabrycznie). 

Co to znaczy, że płytka jest pierwszego lub drugiego gatunku?

Płytki pierwszego gatunku objęte są zunifikowaną dla obszaru całej Unii Europejskiej normą PN-EN 14411. Określa ona podział płytek ze względu na sposób formowania oraz nasiąkliwość wodną, a także właściwości fizyko-chemiczne. 

Najkrócej mówiąc płytki należące do drugiego gatunku posiadają wady, które dyskwalifikują je jako gatunek pierwszy, np. odbiegający od wzorcowego kolor lub zaplamienia w warstwie graficznej, uszkodzenia krawędzi lub narożników, wady lica.

Czy kupowanie płytek drugiego gatunku jest bezpieczne?

Tak, zawsze dbamy o to żeby wystawiane przez nas płytki drugiego gatunku miały adekwatną cenę w stosunku do oferowanej jakości. W przypadku wątpliwości jakie wady posiada dany produkt zawsze możesz się z nami skontaktować przed dokonaniem zamówienia. 

W przypadku zakupu płytek drugiego gatunku sugerujemy aby założyć zapas większy niż umowne 10% potrzebnego produktu. Pozwoli to na lepsze wyeliminowanie wadliwych fragmentów płytek i uzyskanie ładniejszej okładziny podłogowej lub ściennej. 

Jak wygląda dostawa?

Nasze produkty są precyzyjnie i bezpieczne pakowane w paczki, na palety lub półpalety. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Możesz wybrać trzy sposoby dostawy zamówionego towaru:

- dostawa kurierem - cała Polska, koszt jest obliczany na postawie produktów w koszyku

- dostawa własnym transportem Bozza - polecana na terenie województwa małopolskiego, cena zależna jest od dokładnej lokalizacji.

- odbiór osobisty w naszym magazynie (Kraków, ul. Zakopiańska 72) - bezpłatnie w godzinach pracy magazynu: pon-pt 8:00-18:00, sob 9:00-15:00.

UWAGA! Dostawy paczek na paletach nie obejmują usługi wniesienia towaru. 

Jak długo będę czekać na zamówiony towar?

Sprzedawany towar posiadamy w magazynie. Wysyłkę zrealizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, zostaniesz o tym poinformowany lub w przypadku wysyłki kurierskiej prześlemy do Ciebie dane przesyłki.

Co w przypadku jeśli produkt mi się nie spodoba?

Przysługuje Ci prawo do zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Nasz sklep nie prowadzi wymian. Aby wymienić produkt należy go zwrócić oraz ponownie złożyć zamówienie w sklepie internetowym. 

Zwracając towar wypełnij formularz dołączony do regulaminu sklepu, a następnie wraz ze zwracanymi produktami prześlij je na adres: 

Magazyn Bozza Concept ’n Design

ul. Zakopiańska 72

30-443 Kraków

Co w przypadku jeśli płytki rozbiją się w transporcie?

Zalecamy sprawdzenie dostarczanego towaru w obecności kuriera. Jeśli zobaczysz, że płytki są uszkodzone wykonaj ich zdjęcia (postaraj się aby jak najdokładniej pokazywały stopień oraz rodzaj uszkodzeń) i spisz z kurierem protokół szkody. 

Zdjęcia wraz ze skanem protokołu dołącz do formularza reklamacyjnego dołączonego do regulaminu sklepu.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Realizujemy płatność natychmiastową za pośrednictwem operatora tPay

Płatność przy odbiorze od kuriera

Płatność przy odbiorze własnym (w kasie salonu Bozza Concept ’n Design, ul. Zakopiańska 72)

Skontaktuj się z nami

    Imię *

    Adres e-mail *

    Temat

    Wiadomość